2006-10-31

Mora - BIF 1-4

Molin * 2, Bicek nätar igen, tredje matchen i rad om jag inte misstar mig. Bäckström fortsätter att producera. Nu finns väl risken att pucken(tack för ett bra namn JP) och Keb får hybris.

Har sedan i lördags fram till och med i kväll lekt jourhavande IT-konsult, kul att man kan hjälpa till. Har väl dock endast lyckats med ett uppdrag får väl dock hoppas att de övriga "kunderna" är nöjda.

I min beskrivning står det att jag skall blogga om golf ... det har det inte blivit mycket av ännu. Börjar med att konstatera att amerikanska golfproduktioner håller ungefär samma nivå som deras kaffe, dvs det ser bra ut men innehållet saknas ... det har i alla fall det goda med sig att jag lärt mig att ingen fontän är den andra lik.

Kan inte låta bli att förundras över det mycket livaktiga forumet på SGF's nätorgan golf.se ... gå in där läs ett par trådar och inse att du inte alls är golftokig. Funderar på om man skall skriva ett inlägg där, kanske kan bli ngn sen fredagkväll.

8,105