2008-10-31

5 Raka

Hade varit roligare om det varit segrar ... nu är det ju inte det.
Provade ngt nytt igår ... såg inte matchen, eftersom de matcher jag sett har de förlorat. Nu var det inte mitt fel ... det var ju tur.

Nåväl vad är det som har hänt ... serieledning, sedan två veckor senare är man femma. Det görs för lite mål: Mitt tips till Sundlöv och co:
1. Börja sondera terrängen efter en målskytt, tar tid dock så i avvaktan på detta:
2. Plocka upp Thegel och Rödin från J20, ge dem chansen att spela, färre mål än nu lär bli svårt att göra.
Vem skall då bänkas för dessa: Jag skulle vilja bänka Vas'en och, Herman, det är det försiktiga alternativet. Det modiga alternativet är att bänka Vas'en och Widing, det kan leda till att Widing får sig en tankeställare: Va är inte jag given för att jag spelar i landslaget? Sedan kanske det blir åka av för honom.

Det viktigaste dock stötta vårt Brynäs, i med och motgång.
En gång brynäsare alltid brynäsare.

Etiketter: , , ,