2008-11-24

JM - SSK (1-0)

Tack Jakob Markström, du grejade 3p till Brynäs i dag. I en match där Brynäs inte såg så väldigt heta ut. Hade svårt att få till något riktigt bra eget spel. Stabilt försvarsspel dock, också en riktigt tegelvägg längst bak. SSK då, fruktansvärt svårt att skapa några riktigt bra lägen, bra tryck dock i sista annars mycket snurrande och så några lösa, och som vi vet "alla lösa går om".

Tvärvigg, skulle ju få en specialgranskning lovade jag, det verkar lovande tycker jag. Ett par bra smällar, en riktigt bra "rusch" rätt mot mål, några bra passningar. Kanske inte utnyttjades riktigt bra i PP. Betyget blir "med beröm godkänt", en slarvsak gjorde han som resulterade i ett "farligt" SSK läge som Hietanen fick rädda med en utvisning. Men vi har Markström.

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!

Jag brukar läsa din blogg, tycker du är bra och duktig på att skriva

Jag är med i ett gäng som driver BrynäsPortalen.se. Den är relativt nystartad, men växer så det
knakar om det för varje dag som går.

Ambitionen och målsättningen med sidan är att vara den naturliga knutpunkten för alla Brynäsfans ute i landet, i deras surfande efter att få info om Brynäs på
ett koncentrerat och tidsbesparande sätt.

Så mitt förslag är att du gärna får blogga direkt på BrynäsPortalen om du vill. Ett alternativ vore också om vi länkade till din befintliga blogg, med RSS-flöde. Mot att du i sådant fall länkar oss på din bloggsida.
Men helst ser jag dig, under samma tak så att säga, enbart om Brynäs. Allt i mån av tid och lust, naturligtvis, då vi allihopa driver sidan, vid sidan av, på idéell basis.

Hur låter detta, tycker du? Är du intresserad, så hör av dig till mig.

Mvh

Micke Bergström

Micke@brynasportalen.se

8:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home