2009-12-04

Tennissiffror i LA

Så kom då äntligen trepoängaren, detta efter tre perioder bra spel, efter det att man inte ställde sig och såg på efter ledningsmålen ... vilket man gjort vid ett flertal andra tillfällen.

Riktigt skönspel från Brynäs sida vid ett flertal tillfällen under matchen, det som etsats sig starkast är förstås två noll målet ... riktigt klapp klapp spel. Kahnberg nätade igen, det gillar jag ... och förhoppningsvis många mer.

Silfverberg är matchens lirare det gillar jag, speciellt eftersom jag har med honom i mitt Coach Le Mat lag, jag var väldigt nära att byta ut honom innan matchen ... men tänkte att det kunde vara läge att ge honom ytterligare en chans. Nu vill jag att Hietanen skall producera igen han är en av mina backar.

I morgon möter vi kringlorna i ytterligare en ödesmatch, kan vi trampa på på samma sätt i den matchen borde vi kunna inkassera ytterligare tre poäng där.

Etiketter: , ,