2006-11-02

VF - BIF 2-2

En seger för husfriden antar jag, man slipper dessutom smyga in till jobbet.
På radion pratade de om en förkrossande skottstatistiksvinst för VF. Nåja pucken måste in också, skulle tro att Sperrle får stå mot Färjestad på lördag också.

Dessa webbsändningar från sportradion är nog bra ... internet och allt. Men lika bra som jag tycker att det är med dem lika tråkigt tycker jag att det är att kommentatorerna är så hemmalagsfärgade, åtminstone när Brynäs spelar borta.

Blir spännande krönikor att läsa i morgon ... kan se rubrikerna.
GP: Ett fall framåt för VF (innebörd nu kommer vi på riktigt, fan trot)
Pucken: Bättre kan vi
Keb: (Jag vet inte vad han skriver men jag skulle tro att han är snäll som vanligt).

Filar på inlägget till SC på golf.se ... vet inte riktigt vad som skall skrivas för att väcka debatt. Funderar på att försvara poängbogeyn alt. hur rätt det är med hcp tävlingar.

8,105