2012-03-21

Dags igen !

Då var det dags igen, dags att starta upp den gamla bloggen. Det känns som ett måste nu när laget i ens hjärta är i semifinal.

Man vet att man är skadad och sjuk i sjukdomen "Brynäs" när varje förlust känns som om att slutet är nära. Jag vet också att jag kan vara ett riktigt pain in the as för de jag älskar när det går emot laget i hjärtat, förlåt mig familjen.

Men i dag är vi glada, jag skall till och med ge Indianerna lite cred:
Joel Lundqvist jag vet att jag gnäller på dig jämt ... men om man erkänner "Gräddan" så allt(nästan) är förlåtet.
Andersen - jag vet att jag kallat dig öknamn, men endast bra spelare får öknamn.
Kahnberg - du erkänner Brynäs offensiv ... och du borde ju veta (och kanske inte bytt lag)

Nu skall vi bara se till så att vargarna blir tigermat.

Avslutningsvis skall jag försöka uppdatera bloggen, lovar dock inget, följ mig gärna på twitter @brynascalle den uppdateras fortlöpande med garanterat partiska inlägg.

Etiketter: , , , ,