2009-11-25

Rödin utlånad

Då har det hänt, ingen nyhet just nu men jag är alltid sist med det senaste, Rödin utlånad till Mora. Rykten om orsaken går i sär ... schism mellan Rödin och NC, eller för att han skall utvecklas genom att få mer speltid. Jag hoppas på det sista, jag vill ha Rödin i mitt lag, skicka hellre av någon annan om nu någon måste skickas i väg.

I övrigt så har det alltså hänt att BIF har vunnit mot FBK i Karlstad ... låt vara efter förlängning, men ändå. I le mat har det gått i stå lite grann sitter och grunnar på hur jag skall få min kedja mer produktiv, men ändå behålla några bra backar. Tips mottages med tacksamhet.

I morgon vankas det bortamatch igen denna gången mot 08:orna, tre poäng där känns som ett måste om inte slutspelståget skall rulla i väg, eller åtminstone starta. Jag tror på tre pinnar, Läck i mål igen, mål av Ero och Kokko, bland annat.

När skall Kahnberg näta igen ?

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Jonas said...

Tips på bra backar som fortf är rätt billiga: Mattias Timander har inte spelat så mkt pga skada, han är fortf rätt billig, sen Adam Larsson är även han billig och får mkt speltid!

Ha det gott!

11:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home