2009-09-18

Brynäs vinner genrepet!

Är det bra att vinna ett genrep ? Säger inte traditionen något annat ... säger inte tränarna "det är bra att komma in i seriespelet med en vinnande trend". Jag håller i detta fall med tränarna.

Av matchrapporterna att döma har Markan hittat formen igen, återigen slår jag fast att min gamla klyscha gäller "Det är skott i mål som räknas inte skott på mål". Kahnberg gör mål det var riktigt skönt, för honom, för Brynäs, för mig ... men inte för alla som suttit och väntat på en chans att såga honom och Sundlöv.

Rödin är fri i matchen men bränner friläget ... Dixon gör mål, två gånger, där har vi vår första lina.

Nu är dessutom mästartipparna från jobbet tips sammanställda, det är inga modiga människor på mitt jobb, endast ett fåtal av oss har tippat lite "annorlunda".

Kom igen nu då, nu vill jag att det skall börja...

Etiketter: , , , , ,