2009-11-10

Ett mörkt moln på himlen

Det är fullt med mörka moln på Brynäshimlen just nu, de formerar sig snabbt till ordet "MÅLTORKA". Nu måste NC på något sätt få till ett målskytte som fungerar. Vem skall göra målen, jag tror att det är dags för en förändring av någon sort.

Jag missade tyvärr att bedöma Nordqvist eftersom jag inte såg hela matchen och han hade inte mycket istid i den delen jag såg. Markström såg jag dock, hur kan BÅG skippa honom till det stora landslaget, jag funderar på att aktivera mig på facebook genom att skapa en ny grupp "Markström in i tre kronor". Det lugn han besitter i alla situationer, inga returer, ett ord beskriver honom på bästa sätt, världsklass.

Vem skall trösta knyttet, vem skall göra målen, vem skall ersätta Jonsson. Dessa frågor och många fler skall vi svara på efter nästa omgång. Då hoppas jag att Sundlöv&Co har lösningar på dem.

Tills dess tänker jag ägna mig åt att bära vattenflaskor, tröjor och slipa skridskor.

Etiketter: ,